Geplaatst: 
8 februari 2021

Misschien heb jij het ook wel gedaan nadat Mark Zuckerberg in hoogst eigen persoon en per decreet die ene wijziging aankondigde: de volgers van je pagina oproepen om een instelling aan te passen zodat ze ook in de toekomst jouw berichten op hun tijdlijn te zien krijgen. Je zult vast niet de enige zijn geweest. Of het zal helpen?

Geplaatst: 
17 mei 2017

Ambassadeurs zijn sociale micromedia die, bij elkaar opgeteld en in potentie, een enorme boost kunnen geven aan het socialmediabereik van bijvoorbeeld jouw blogs, vacatures, marketingacties of nieuwsberichten. Ze hoeven daarvoor maar één ding te doen: die content delen. Met welke social advocacy-tool krijg je dat het beste voor elkaar? Om die keuze te maken, heb ik 7 selectiecriteria voor je op een rij gezet.

Geplaatst: 
29 maart 2017

Vrijwel elke organisatie heeft ambassadeurs. Collega's bijvoorbeeld of trouwe klanten, leden of supporters. Belanghebbenden die vrijwel allemaal wel een LinkedIn profiel, Twitter account of Facebook pagina hebben. Het merendeel zal bereid zijn jouw content via die sociale mediakanalen te delen als je het vraagt. Maar, doen ze het ook echt als het erop aan komt? Hoe zorg je ervoor dat jouw ambassadeurs en masse gaan delen en zorgen voor een weergaloze impact? Misschien heb ik dé oplossing....