Content waar naarstig naar wordt gezocht is content waar vraag naar is. Met doortastend onderzoek en een slimme content-strategie kunnen we ervoor zorgen dat jouw content naadloos aansluit bij de informatiebehoefte van jouw klanten of prospects. In elke fase van de customer journey.

Alleen content die de doelgroep makkelijk vindt of onder ogen krijgt, maakt kans om geconsumeerd te worden. Om jouw content makkelijk vindbaar te maken en ervoor te zorgen dat die op het juiste moment onder ogen komt van zoveel mogelijk doelgroep-personen, kunnen we voor jou een SEO- en/of contentpromotieplan opstellen.

Wie zijn mailbox opent, zijn timeline bekijkt of op Google de ‘zoekkraan’ even open zet, wordt overspoeld met content. In een fractie van een seconde bepaalt de consument wat wel en niet de moeite waard is. De volle aandacht krijg je niet zomaar. Daar moet je wel wat voor doen. Als je wilt, doen wij dat voor je.

Hoe enthousiaster men is over jouw content, hoe eerder men geneigd is om in de toekomst zaken met jou te doen. En hoe eerder men bereid is jouw content te delen én aan te bevelen bij anderen. Hooggewaardeerde content is dus essentieel voor mond-tot-mond reclame en conversie. Als je het op prijs stelt, maken wij die content voor je.

Wanneer content volop wordt gedeeld, vermenigvuldig je het doelgroepbereik. Kosteloos! Daarom besteden we veel aandacht aan de deelbaarheid van jouw content. Natuurlijk, door die heel aantrekkelijk en waardevol te maken. Maar ook door de juiste kanalen te kiezen, het delen te faciliteren en jouw doelgroep aan te sporen om voor jou mond-tot-mondreclame te maken.

Content zal moeten leiden tot conversie. Uiteindelijk draait het om ROI. Om de doelgroep te verleiden de volgende stap te zetten in de customer journey én alle nodige stappen daarna, heb je een goed doortimmerd conversieplan nodig. Een plan dat laat zien langs welke route(s) en met welke call-to-actions de eindbestemming wordt bereikt. Dat plan kunnen we voor jou verzorgen.