CPS is een praktijkgericht adviesbureau voor het onderwijs en richt zich op scholen en mensen in het onderwijs die zich verder willen ontwikkelen en het beste uit zichzelf en uit hun school willen halen.

Dentsu Aegis Network (DAN) is het moederbedrijf van negen gespecialiseerde media-, marketing- en communicatiebureaus. De meest waardevolle kennis en ervaring van deze bureaus hebben we gebundeld in het jaarlijkse magazine: CONNECTED.

Met de behandeling van Hersenz leren mensen met niet-aangeboren hersenletsel en hun naasten om te gaan met de ingrijpende veranderingen in hun leven. Om de behandeling bekend te maken en patiënten te informeren over de mogelijkheden, hebben we de campagne 'omgaan met hersenletsel' opgezet.

Newpublic verzorgt de werving, selectie en opleiding van jonge, getalenteerde WO-ers en HBO-ers. Zij worden als trainee ingezet bij diverse gemeenten en overheden. Met het uitgebreide traineeprogramma geeft newpublic hen de bagage mee om veranderingen in gang te kunnen zetten bij overheidsorganisaties en zichzelf te kunnen ontwikkelen tot gewilde professionals.

Het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF) is met 20.000 leden dé overkoepelende vereniging van en voor fysiotherapeuten in Nederland. Voor het KNGF hebben we een groot aantal projecten mogen uitvoeren, waaronder een onderzoek naar de informatiebehoefte van leden en consumenten.

Als eerste in Nederland maakte Alex in 1999 beleggen toegankelijk voor iedereen. Inmiddels is Alex onderdeel van BinckBank. Voor beide merken hebben we een contentstrategie geschreven. Een strategie die klanten die zelf beleggen of hun vermogen laten beheren op de hoogte houdt en helpt de juiste keuzes te maken.

Weee Nederland organiseert de inzameling en recycling van afgedankte elektrische apparaten (e-waste) in Nederland. Daar dragen we graag aan bij, o.a. met een content marketingstrategie, redactionele formule voor Facebook en een nieuwe website.

De Nierpatiënten Vereniging Nederland (NVN) zet zich in voor mensen met chronisch nierfalen, hun naasten en nierdonoren. Om haar 7.400 leden te behouden, nieuwe leden aan te trekken en meer jongeren aan te spreken hebben we NVN geholpen met een content marketing strategie.