Filter

Geplaatst: 
29 maart 2017

Begin dit jaar is de nieuwe website van newpublic live gegaan. Newpublic versterkt provincies en gemeenten met jong, hoger opgeleid talent dat bij de overheid wil werken om het verschil te maken. Zij worden als trainee ingezet bij diverse gemeenten en overheden. De site is bedoeld om potentiële kandidaten te interesseren voor een traineeship. Van de inhoud was verantwoordelijk voor de opzet, functoneel ontwerp, vormgeving, teksten en bouw van de site.

Geplaatst: 
29 maart 2017

Voor KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie) maakten we onderstaande serie informatieve factsheets in infographic stijl over veelvoorkomende aandoeningen, zoals COPD, artrose, reuma en etalagebenen. De factsheets zijn bedoeld om o.a. verzekeraars en overheid te laten zien wat de meerwaarde is van fysiotherapie bij de preventie en behandeling van deze aandoeningen.

Geplaatst: 
20 december 2016

Connected is het jaarlijkse magazine dat Van de inhoud realiseert voor Dentsu Aegis Network Netherlands. Begin december 2017 kwam alweer de vierde editie uit die werd verspreid onder relaties van alle bureaus die deel uitmaken van Dentsu Aegis Network, waaronder Carat, Isobar, Social Embassy, Achtung! Mcgarrybowen en iProspect.

Geplaatst: 
27 februari 2016

Hersenz had nog geen website die makkelijk gevonden werd en waar bezoekers terecht konden voor alle informatie over hersenletsel en de behandeling daarvan. Waar ze, door middel van een test, konden achterhalen of de behandeling van Hersenz echt iets voor hen is en waar ervaringen te lezen waren van mensen die het behandelprogramma hadden gevolgd. Dus hebben we voor Hersenz zo'n site gemaakt.

Geplaatst: 
1 november 2015

Data gebruiken om te achterhalen wat er is gebeurd, wanneer, waar en wie erbij betrokken was, is niks nieuws onder de zon. Hetzelfde geldt voor data waarmee je de oorzaken kunt achterhalen. Maar met data voorspellen wat er gaat gebeuren - ofwel predictive analytics -, is de toekomst. Een toekomst die IBM met content marketing verkoopt.

Geplaatst: 
1 mei 2015

Praten over hoeveel een ander verdient of uitgeeft vinden we erg interessant. Een gesprek over wat we zelf verdienen en uitgeven gaan we liever uit de weg. Zeker als het gaat over geld lenen en schulden. Het contentplatform ‘Gewoon over Geld’ legt deze onderwerpen open op tafel. Een interview met Maartje – Claassen Eradus, content marketeer bij Freo.

Geplaatst: 
1 november 2014

Siemens geeft filmmakers, schrijvers en journalisten de kans om met hun eigen blik de verhalen in beeld te brengen van de uitvinders en mensen die baat hebben bij hun high tech oplossingen. In 2011 begon de Duitse technologiegigant met het multichannel magazine /Answers en inmiddels zijn er 47 films.

Geplaatst: 
1 augustus 2014

Op 24 april 2013 organiseert de bank anno nu een online seminar over dit onderwerp en ik ben uitgenodigd. Of ik wilde komen kijken. Helaas, ik heb weinig te schenken. Ik vroeg me wel af: is deze campagne nou content marketing of reclame?