Hersenz
Met de behandeling van Hersenz leren mensen met niet-aangeboren hersenletsel en hun naasten om te gaan met de ingrijpende veranderingen in hun leven. Om de behandeling bekend te maken en patiënten te informeren over de mogelijkheden, hebben we de campagne 'omgaan met hersenletsel' opgezet.
Centraal hierin staat de actiewebsite omgaanmethersenletsel.nl. Op deze site kunnen mensen een test doen waarmee ze hunnen achterhalen of de behandeling iets voor hun kan betekenen. Als dat zo is, kunnen ze hun gegevens achterlaten en zal Hersenz contact opnemen voor een intakegesprek. Om traffic en leads te genereren, zetten we geregeld radiocommercials in (klik hier om een van de radiocommercials te beluisteren). Daarnaast wordt Google Adwords ingezet en hebben we een Facebookstrategie ontwikkeld.
Op dit moment ontwikkelen voor Hersenz een nieuwe website (zie afbeelding hiernaast). Deze site zal de actiesite en de site hersenz.nl vervangen en alle ruimte bieden voor content waarmee de doelgroep geïnformeerd kan worden over niet alleen de behandeling, maar ook over de oorzaken en gevolgen van hersenletsel. Daarmee zal ook de ranking in de zoekresultaten verbeteren en zal Hersenz minder afhankelijk worden van de betaalde inzet met Adwords.